Monday, July 9, 2007


Hej. Nu är man tillbaka på den amerikanska kontinenten. Resan gick bra men var lååång. Självklart blev det lite strul med väskorna så jag får se när de behagar att dyka upp. Jag som inte brukar vara ett dugg morgonpigg njuter av jetlaggen. Vaknade idag kvart över fem på morgonen och var hur pigg som helst. Kändes märkligt att vakna medans det fortfarande var mörkt ute.

Under semestern har det tyvärr också blivit semester från bloggen. Under vissa perioder har jag inte haft tillgång till nätet och under andra perioder har det varit problem med internet. Men nu är jag tillbaka.

Våra supergulliga grannar får oss verkligen att känna oss välkommna tillbaka. Igår när vi kom hade de satt upp ovanstående banderol och köpt en bukett med blommor till oss. De är så snälla. De har skött posten och vattnat blommorna åt oss medans vi har varit borta.

Jag har under Sverige resan iallafall fått en hel del inspiration till nya saker att blogga om och jag har också tagit många bilder.

7 comments:

Fia said...

Välkomna hem! Har saknat dig och din blogg!

Anne said...

Välkomna hem! Jättekul du är tillbaka , jag har också saknat din blogg.

Anne-Marie said...

Välkommen tillbaka! Skall bli roligt att se dina bilder och läsa nya blogg inlägg.

JaCal said...

Hej hej - välkommen hem igen! Jag hade svårt att ta mig ur jetlaggen denna gång - tog mig en vecka efter vår jätteresa... vaknade inte tidigare på mornarna - men somnade som en stock tidigt på kvällarna. Ska bli kul att se bilder från Sverige!!

Cecilia said...

Välkommen hem igen!Har verkligen saknat dig och bloggen.Ser fram emot att få läsa den igen.
Jätte fint kort på dig.

Millan said...

Valkommen hem och tillbaks till bloggen :-) Ser fram emot nya bloginlagg nu!!

Desiree said...

Hej allihop och tack för alla fina välkomst hälsningar. Jag har saknat att kunna blogga som vanligt men också att kunna läsa om er och allt ni hittat på under de senaste veckorna. Jag har massor med härlig läsning från era bloggar att ta igen. Jag har saknat er också kära blogg kompisar.