Wednesday, December 3, 2008

Jag har blivit tilldelat ett pris för min blogg


Jag har fått ett pris för min blogg från Victoria i Florida. Självklart blir jag jättglad över detta och de fina orden hon skriver om bloggen till mig. Hennes motivering är:


"Ännu en svensk tjej i USA, en som skriver jättebra och tar superduperfina foton. En av mina absoluta favoriter! Titta särskilt efter hennes inlägg från deras resor och utflykter. Underbara foton!"


Tack så mycket Victoria. Denna gång får jag lov att säga som Annika att jag faktiskt drar mig för att välja ut sju favoriter utan alla mina favoritbloggar finns med här i min länklista och jag tycker att ni alllihop gör ett fantastiskt jobb med era bloggar. Det finns även andra bloggar som jag följer dagligen och kommenterar på som inte finns med i länklistan som jag tycker otroligt mycket om. Ni är alla värda en fin utmärkelse.

2 comments:

Annika said...

You are so worth it, my dear friend!!! SÅ värd alla utmärkelser eftersom du skriver en sådan BRA blogg! en blogg som jag glatt kommer till dag efter dag!! Men, ja...Som du vet vill jag ju inte heller lägga ut ngn lista, det tar emot för mkt.
KRAM!!!

Desiree said...

Annika, tack så mycket. Ja det är alltid kul med en fin utmärklse för bloggen.
Kram.