Friday, September 19, 2008

Friday!!!!


Fredagar är helt klart en favorit dag. Man har liksom hela underbara helgen framför sig. Igår kände jag mig lite nere men det berodde nog till stor del på att jag inte sovit ordentligt. Lite god sömn gör sina under särskilt i kombination med fredagskänsla. Idag känner jag mig både pigg och glad. Ser som sagt fram emot att få komma ned till havet och kusten nästa vecka och träffa våra kompisar från Sverige. Det ska bli jättekul. Igår när jag kände mig lite deppig så var C så himla gullig. Han köpte denna fina blombukett till mig så där helt appropå. Jag blev faktiskt jätteglad över både blommorna och den fina omtanken.


Jag hoppas att ni allihop som läser bloggen får en underbar hösthelg vart ni än befinner er i världen.

10 comments:

Victoria said...

Hoppas att ni också får en riktigt trevlig helg!! Kramar/Vic

My White Cottage said...

Vilken fin blombukett du fått av din man! Omtänksamt av honom! :)

Hoppas ni får en superhärlig helg!

Kram från Jenny

Desiree said...

Victoria och My White cottage, tack så mycket.

Ninnie said...

Vilken fin uppmuntran du fått! Hoppas du är på bättre humör, och får en riktigt skön helg!

Anonymous said...

Hej *tittar in* var runt på en del bloggar, och såg att du också är Svensk, och bor i Alabama. Trevlig helg!

Anna, Fair and True said...

Min Peter kom också hem med blommor härom dagen, och lite underkläder också hihi! Mysigt när de skämmer bort en så!

Trevlig helg!

Desiree said...

Ninni, tack så mycket. Jag har faktiskt haft en riktigt skön helg.

Lisa, hej vad kul att du hittat till min blogg. Bor du också i Alabama?

Anna, vilken trevlig överraskning du fick av din Peter. Sådant är alltid mysigt :-)

Annika said...

Och nu är det söndag när jag skriver detta...Helgen är sgs över. Tänk att det alltid går så fort.
Har precis kört Peter till flyget. Han ska till Nebraska (av alla ställen) på company kick off...
Söndag, söndag...triiiist...

Lullun said...

Nej vad sött av C, med de fina blommorna! ja, hoppas de var med till att göra din helg till en toppenhelg. själv är jag igång med att läsa ikapp mig på bloggarna. Inte för att jag har tid egentligen, men det är ju bara så kul. Har läst om era "svalare" temperaturer (20-25 skulle vara rena hettan här, har aldrig upplevt så höga temperaturer här), alla dina inköp (en sådan klocka borde jag ha, och bra skor helt klart - fast nu tränar jag mest hemma när Aaju sover och snart kommer ju snön så...) och den mysiga marknaden. Hoppas du får en trevlig, skön söndag och oj vad kul med det kommande besöket!! :-)

Toini said...

Hoppas du har haft en trevlig helg också.

Kram