Wednesday, August 11, 2010

Inget flyt med elektroniken denna vecka.

Detta verkar helt klart vara en svart vecka för oss vad gäller elektroniken. Imorse så kom det upp ett mysko felmeddelande på min dator och sedan gick den bara inte igång alls. Jag försökte stara om flera gånger men helt svart skärm. C tog med den till jobbet och ska försöka kolla om det är skärmen eller hårddisken eller något annat som krashat. Typiskt. Jag hade dock mina foton uppbackade på C´s dator också och övriga bilder på en extern hårddisk. Det viktigaste är ju just foton. Men jag hade i för sig jobbat rätt hårt senaste två dagarna på nya boken om våran road trip på My Publisher på min dator. Jag hoppas att det går att rädda men om det inte skulle göra det så får jag i västa fall börja från början. Surt :-(
Det postiva är väl att jag skulle få köpa en ny dator om min är paj för varsin laptop måste vi bara ha i den här familjen.
Jag ska snart iväg och hämta C på jobbet så då får jag en uppdatering om vad som hänt och vad som kan räddas eller inte.

1 comment:

Victoria said...

Neeeej! Surt med trilskande laptopar!!! Hoppas att det ordnar sig! Kramar och trevlig helg//Vic

Förresten, när diu blir klar med fotoboken över roadtrippen, skulle man kunna få köpa en?